قوانین و مقررات | فروشگاه میکروتیک

شرایط و مدت زمان گارانتی


1- مخدوش شدن یا حذف شماره سریال از روی دستگاه یا عدم تطابق سریال دستگاه با سریال روی جعبه موجب ابطال گارانتی می شود.
2- باز کردن یا دستکاری سخت افزاری توسط اشخاص غیر مجاز و هرگونه تغییر یا از بین رفتن نرم افزار داخلی دستگاه موجب ابطال گارانتی خواهد گردید.
3- خرابی ناشی از ضربه ، شکستگی ، استفاده از ولتاژ و جریان نامناسب ، وارد شدن مایعات به داخل دستگاه ، شوک الکتریکی ، کار در محیط آلوده به گرد و غبار بسیار زیاد یا رطوبت ، زنگ زدگی یا سولفاته شدن قطعات ، اتصال پورت تلفن به برق ، همچنین خرابی ناشی از اتصال به دستگاه ها و لوازم جانبی غیر اصلی مشمول خدمات و ضمانت نمی باشد.
4- خدمات گارانتی در سال اول برای کالاهای مشمول هیچگونه هزینه ای در بر نخواهد داشت . لازم به ذکر است در طول دوره گارانتی (یک سال ) مطالبه هزینه ارسال کالا به دفتر مرکزی از سوی دفاتر خدمات نیز مجاز نخواهد بود .در صورت مطالبه هرگونه وجه از سوی دفاتر خدمات پس از فروش شرکت ، لطفا موارد را با واحد گارانتی دفتر مرکزی و شماره مرکز تماس : 89395-021 کنترل نمایید.
5- مشتری با مراجعه به نمایندگان محصولات پارس ارتباط و البته اظهار کردن عیب دستگاه برای نماینده می توانند محصول خود را در اختیار قرار داده تا عملیات مربوطه (ارائه دستگاه جایگزین ، تعویض دستگاه ، عودت دستگاه بروز شده و ...) در اسرع وقت روی دستگاهشان صورت گیرد.
6- چنانچه در طول مدت گارانتی محصولی از رده تولید خارج شده باشد ، با کالای هم رده تعویض و مابه ااتفاوت ریالی آن پرداخت و یا دریافت خواهد شد.
7- در شهرستان هایی که دفاتر خدمات پس از فروش مستقر هستند، مشتری موظف است از طریق دفاتر خدماتی شهر خود نسبت به دریافت خدمات اقدام نماید.
8- برای انجام امور گارانتی لطفاٌ تنها دستگاه معیوب را ارسال نمایید و از ارسال متعلقات(آداپتور  و  ...) خودداری نمایید (به غیر از دستگاه هایی که شماره سریال فقط بر روی جعبه ی دستگاه خورده است )
9- متعلقات دستگاه ( آداپتور ، کابل ها و ... ) شامل گارانتی نمی باشد .

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید