شرایط گارانتی | فروشگاه میکروتیک

مدت زمان و شرایط گارانتی اصلی میکروتیک شرکت پارس ارتباط

 

شرکت پارس ارتباط افزار به عنوان یکی از بزرگترین عرضه کنند گان محصولات MikroTik در بازار ایران ، جهت متمایز ساختن خدمات خود و رفاه حال مشتریان اقدام به ارائه سرویس گارانتی MikroTik نموده است . تمامی محصولاتی که از طریق کانال توزیع رسمی پارس ارتباط به فروش رسیده باشند ، دارای شماره سریال ثبت شده در سیستم خدمات پس از فروش می باشند ؛ لذا پذیرش دستگاه در دپارتمان گارانتی بر مبنای شماره سریال مطابق با لیست پارس ارتباط صورت خواهد پذیرفت .

دستگاه های میکروتیک عرضه شده توسط شرکت پارس ارتباط و نمایندگان مجاز این شرکت ، به مدت یک سال از خدمات تعمیر و تعویض رایگان بهره مند خواهند بود و پس از سپری شدن این مدت، در صورت پرداخت هزینه توسط مشتری، تا 2 سال بعد نیز امکان دریافت خدمات از دپارتمان گارانتی ، فراهم خواهد بود .

از مشتریان عزیز خواهش می کنیم پیش از ارسال دستگاه خود به دپارتمان گارانتی ، ضمن تماس با واحد فنی و دریافت مشاوره ، از معیوب بودن کالا اطمینان حاصل نمایند . خدمات گارانتی پارس ارتباط صرفا شامل مشکلات سخت افزاری و عملکردی محصولات میکروتیک می گردد . از این رو ، مشتریان عزیز می توانند پرسش های خود در زمینه در خصوص سیستم عامل RouterOS  ، نصب و راه اندازی دستگاه را با کارشناسان فنی پارس ارتباط و یا از طریق انجمن فنی پارس ارتباط (به نشانی اینترنتی http://forum.pars-e.com) مطرح نمایند.

 

دستگاه هایی که شامل هر یک از موارد زیر باشند ، از شرایط گارانتی خارج گشته و امکان دریافت خدمات گارانتی پارس ارتباط را نخواهند داشت . لذا در صورتی که موارد زیر در دستگاه شما وجود دارد ، از ارسال آن به دپارتمان گارانتی جهت دریافت خدمات رایگان خودداری نمایید .

  1. پایان دوره یک ساله گارانتی
  2. مفقود، مخدوش و یا ناخوانا بودن برچسب شماره سریال محصول
  3. عدم تطبیق شماره سریال محصول با بانک شماره سریال های پارس ارتباط
  4. نصب غیر اصولی محصول و صدمات ناشی از آن
  5. تعمیر و تغییر محصول توسط افراد یا مراکز غیر مجاز
  6. هر گونه اثری در محصول مبنی بر باز شدن قاب و محفظه خارجی آن
  7. صدمات ناشی از نوسانات برق ، ضربه فیزیکی و بلایای طبیعی نظیر صاعقه ، آتش سوزی ، زلزله و ...
  8. سوختن مدار دستگاه به دلیل عدم استفاده صحیح (مواردی نظیر روشن نمودن دستگاه وایرلس بدون آنتن)

توجه به این نکته ضروری است که تشخیص مشمولیت دستگاه در خدمات رایگان گارانتی بر عهده دپارتمان گارانتی و بر مبنای نظرات کارشناسان فنی می باشد . هر گونه تغییر سخت افزاری در محصول یا نصب در شرایط غیر اصولی به راحتی قابل تشخیص خواهد بود ؛ لذا از ارسال دستگاه هایی با شرایط فوق جدا خودداری نمایید .

خواهشمند است جهت تسریع فرآیند بررسی دستگاه خود ، در صورت ارسال پستی و یا تحویل محصول خود به دپارتمان گارانتی ، مورد عیب یا خرابی دستگاه به صورت دقیق ذکر گردد ، تا متخصصان فنی ما بتوانند تست های مربوطه را سریعتر انجام داده و نتیجه را به اطلاع شما مشتریان عزیز برسانند .

در صورتی که مایل به استفاده از خدمات تعمیر دپارتمان پارس ارتباط با پرداخت هزینه شخصی هستید ، پس از ارسال دستگاه خود و اعلام دقیق مورد خرابی دستگاه ، کارشناسان فنی نسبت به تست دستگاه اقدام نموده و پس از برآورد هزینه تعمیر ، آن را به شما اطلاع رسانی خواهند نمود که در صورت موافقت شما مشتریان عزیز ، فرآیند تعمیر دستگاه آغاز خواهد شد .

پارس ارتباط هیچگونه مسئولیتی در قبال تعمیر یا تعویض محصولاتی که شامل گارانتی این شرکت نباشد را نخواهد داشت .

طراحی و اجرا: فروشگاه ساز سبدخرید